Operatör Medarbetare Customer Support Produktionsledare Kjersti Ledin Blaag Ljungby Vikariat fr om 2021-04-19 t o m 2021-10-04, 2-skift är du välkommen att kontakta produktionsledare Kjersti Ledin Blaag på telefon 0372-852 17/070-534 72 80 eller via e-mail kjersti.ledinblaag@stralfors.se. 2021-04-11 Temporary position 3-6 months, Full time Ljungby PostNord Strålfors utvecklar och erbjuder kommunikationslösningar som ger företag med många kunder och leverantörer helt nya möjligheter till starkare och mer personliga kundrelationer. Med vår digitala plattform levererar vi sömlös kommunikation, oberoende av vilken kanal mottagaren efterfrågar. PostNord Strålfors ingår i PostNordkoncernen, den ledande kommunikations- och logistikleverantören i Norden. Vi har verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland, där våra 700 medarbetare omsätter 2,1 miljarder SEK (2018). Hör från våra anställda hur det är att jobba på PostNord Strålfors. PostNord Strålfors samarbetar med skolor och universitet. Det är ett utmärkt tillfälle för oss att skapa en bra relation med dig som student och vi värdesätter kunskapsdelning. Följ oss på LinkedIn och ta del av nyheter och aktiviteter inom vår verksamhet. Här publicerar vi också löpande information om lediga tjänster som du kan söka Som operatör kommer du att jobba med att producera försändelser med rätt kvalitet och kvantitet enligt gällande leveransplan. Bevakar och styr så att förutbestämda kvalitetsnivåer upprätthålls. Förebyggande underhåll samt tillsyn på maskiner och kringutrustning. Några års arbetslivserfarenhet Kunskaper motsvarande Office-paketet Grundläggande svenska i tal och skrift Maskinvana Proaktiv och engagerad Teamorienterad med förmåga att arbeta självständigt Flexibel och anpassningsbar Noggrann och strukturerad Som operatör ansvarar Du för: Du rapporterar till: Vi vänder oss till Dig som har: Det är meriterande om du har: Vi söker dig som är: Placeringsort: Anställningsform Önskar Du ytterligare information Sista ansökningsdag Anställningsform Placeringsort Operatör Mer om karriär på PostNord Strålfors Träffa våra medarbetare För studenter Följ oss på LinkedIn Kort om tjänsten Om PostNord Strålfors CEO & President MD Sweden Logotypen finns i varianterna vit, färg och svart. Vi erbjuder dig en inspirerande och kreativ miljö på ett företag som är ledande på den Nordiska marknaden för digitala tjänster. Många av våra kunder är marknadsledande inom sina områden så du kommer att ställas inför stimulerande och lärorika utmaningar. Inom Customer Support arbetar vi med att tillhandahålla en hög tillgänglighet av support till våra kunder kring frågor om våra tjänster, leveranser, teknisk support, beställningar, incidenter och andra supportfrågor samt äger implemetationsprocessen av nya kunder. Vi ser gärna att du som person är lösnings- och leveransorienterad som tycker om att ta egna initiativ samt trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är van vid att ta ansvar och att arbeta strukturerat. I din roll är det viktigt att vara kundfokuserad, lyhörd och flexibel. PostNord Strålfors arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Ljungby eller Alingsås Då är du välkommen att kontakta Lotte Palmlund, Team Chef Customer Support, Nordic Customer Implementation på tel +46 706 188 517 eller mail lotte.palmlund@stralfors.se Intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 2021-04-22 2021-05-22 Permanent position, Full time Ljungby PostNord Strålfors utvecklar och erbjuder kommunikationslösningar som ger företag med många kunder och leverantörer helt nya möjligheter till starkare och mer personliga kundrelationer. Med vår digitala plattform levererar vi sömlös kommunikation, oberoende av vilken kanal mottagaren efterfrågar. PostNord Strålfors ingår i PostNordkoncernen, den ledande kommunikations- och logistikleverantören i Norden. Vi har verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland, där våra 700 medarbetare omsätter 2,1 miljarder SEK (2018). Hör från våra anställda hur det är att jobba på PostNord Strålfors. PostNord Strålfors samarbetar med skolor och universitet. Det är ett utmärkt tillfälle för oss att skapa en bra relation med dig som student och vi värdesätter kunskapsdelning. Följ oss på LinkedIn och ta del av nyheter och aktiviteter inom vår verksamhet. Här publicerar vi också löpande information om lediga tjänster som du kan söka Hantera supportfrågor och implementation av våra kunder Daglig uppföljning och hantering av ärenden inom funktionen Komplettera och säkerställa att befintliga ärenden innehåller rätt information såsom kundnummer, avtal, filspecifikationer, testfiler samt övriga nödvändiga resurser vid första kontakt Hantera kundrelaterade incidenter enl. gällande rutiner och processer Arbeta med löpande förändrings- och förbättringsarbete inom avdelningen samt följa upp och åtgärda avvikelser Ge kund löpande återkoppling på deras aktuella ärenden Säkerställa att ärenden hanteras enligt gällande prioriteringsordning Gymnasiekompetens eller motsvarande Minst 1 års erfarenhet från arbete inom Kundtjänstfunktion Erfarenhet av olika typer av ERP- och ärendehanteringssystem Vana att hantera kundkontakt både muntligt och skriftligt Mycket god förmåga att kommunicera, såväl muntligt som skriftligt, på svenska och engelska Nu söker vi en kvalitetsmedveten, målfokuserad och motiverad medarbetare till vår Customer Support! Du kommer att ansvarar för att Vi vänder oss till dig som har Du har vad som krävs Anställningsform Din placeringsort Önskar du ytterligare information? Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag Anställningsform Placeringsort Medarbetare Customer Support Mer om karriär på PostNord Strålfors Träffa våra medarbetare För studenter Följ oss på LinkedIn Kort om tjänsten Om PostNord Strålfors Nevin Belul, Malmö Mikael Bergmark, Lund Alexander Landborn, Lund Joel Olsson, Lund William Dahlgren, Lund Henning Stenbäck, Lund Mathias Sundén, Södra Sandby