Identifiera hoten snabbt och automatisera responsen för att undvika kostsamma konsekvenser Coronaviruset: Använd en ny anpassad feed från vårt CEM -verktyg för att hålla dig informerad om den senaste utvecklingen och de bästa metoderna. . Kritiska händelser inträffar varje dag: väder, våld på arbetsplatser, terrorism, IT-incidenter, strömavbrott, miljöutsläpp, utrustningsfel, attacker i sociala medier… De hotar säkerheten och varumärken, påverkar logistikflöden och stör verksamheter. Vi hjälper 4200+ kunder världen runt med att hantera kritiska händelser. Vi når över 500 miljoner människor i över 200 länder. Använd en gemensam plattform i hela företaget för att aggregera riskdata, lokalisera personer och tillgångar som hotas, initiera åtgärder, hantera incidenter och analysera utfallet efteråt. Håll personalen säker och verksamheten igång. Snabbare! hur vi hjälper till Bryt ner silos Prata med oss våra lösningar Om oss Everbridge SE Om oss Vår programvara automatiserar de viktigaste stegen för att svara på en kritisk händelse. Den sammanställer hotuppgifter från tredje part och interna källor så att kunderna kan risken och personal och tillgångar som är i fara och dem som behöver agera. IDärefter gör den det möjligt för kunder att genom att verkställa fördefinierade processer baserat på typen av hot, processer för vilka som ska kontaktas och hur, vilket meddelande som ska skickas och vem som ska eskaleras om en respondent inte är tillgänglig. Vår plattform skickar sedan meddelanden och instruktioner via text, röst, e-post – över 100 varianter – på 15 språk efter behov, skapar konferensbryggor så att personal kan samarbeta och svarsmeddelanden. Genom att automatisera dessa steg kan de slutföras snabbt, mycket tillförlitligt och i en större omfattning vid en tidpunkt då minuter ofta har betydelse. Kritiska händelser inträffar varje dag: väder, våld på arbetsplatser, terrorism, IT-incidenter, strömavbrott, miljöutsläpp, utrustningsfel, attacker i sociala medier… De hotar säkerheten och varumärken, påverkar logistikflöden och stör verksamheter. Vet var er personal befinner sig baserat på deras befintliga, senast kända och förväntade plats. Få en gemensam operativ bild med kraftfull visualisering och orkestrering. Prioritera och åtgärda IT-incidenter snabbare med automatiserade arbetsflöden och automatiska konferenssamtal baserat på experters tillgänglighet. Håll alla informerade före, under och efter kritiska händelser med riktad kommunikation och automatiserade arbetsflöden. Kommunicera med en region eller ett område under krishändelser och hot utan att användare behöver välja att delta Aktivera era kris- och beredskapsplaner genom att placera dem i fickan på varje anställd. Snabblänkar HUR VI HJÄLPER TILL ALLA PRODUKTER Lösningar Identifiera hot, automatisera responsen Utvärdera. hur vi hjälper till ALLA PRODUKTER Organisationer förlitar sig på Everbridge Prata med oss våra lösningar Safety Connection Visual Command Center IT Alerting Mass Notification Public Warning Crisis Management 4 av de 10 största sjuk-försäkrings-bolagen Över 1 000 sjukhus 9 av de 10 största investerings-bankerna 25 av de mest trafikerade flygplatserna 30 % av FTSE 100 6 av de 10 största globala biltillverkarna Everbridge SE Lösningar utvärdera lokalisera agera analyserar Vet var er personal befinner sig baserat på deras befintliga, senast kända och förväntade plats. Få en gemensam operativ bild med kraftfull visualisering och orkestrering. Prioritera och åtgärda IT-incidenter snabbare med automatiserade arbetsflöden och automatiska konferenssamtal baserat på experters tillgänglighet. Håll alla informerade före, under och efter kritiska händelser med riktad kommunikation och automatiserade arbetsflöden. Kommunicera med en region eller ett område under krishändelser och hot utan att användare behöver välja att delta. Under säkerhetshot som terrorattacker liksom kritiska affärshändelser som är vi engagerade i att hålla människor säkra och verksamheter i gång. Du kan lita på att vår snabbt och kontextuellt når alla, på alla typer av enheter, var som helst, när som helst. – Garry Smith,Global Incident Management Lead – Phil McDermott, Recovery Services Manager – Axel Allerkamp, Head of Crisis Management Med över 4 200 kunder runt om i världen inom näringsliv, vård samt lokala och nationella myndigheter är vi engagerade i våra kunders framgångar där fler än 95 % förnyar sina kontrakt. 8 av de Topp 10 största investeringsbankerna 7 av de 8 största globala biltillverkarna 7 av de 10 främsta teknik- och telekombolagen 4 av de 4 största globala revisionsföretagen 6 av de 10 största globala konsultbolagen 6 av de 10 största detaljhandelskedjorna 10 % av sjukvårdsstiftelserna 9 av de 10 största investeringsbankerna 30 % av FTSE 100 25 av de 25 mest trafikerade flygplatserna Över 1 000 lokala myndigheter “Med Everbridge kan vi leverera rätt meddelande till rätt personer vid rätt tidpunkt med flera leveransmetoder, inklusive e-post och SMS. Meddelanden kan skickas av lokala team eller på distans av vårt företags krisledning om det behövs” “Ur ett kontinuitetsperspektiv möjliggör plattformen att vi på ett tillförlitligt sätt kan skicka kritiska meddelanden till valda individer och grupper för att informera dem om en incident och sedan distribuera relevanta resurser för att lösa situationen. Everbridges lättanvända system säkerställer att vi kan göra detta utan dröjsmål och garanterar att vår viktiga IT-infrastrukturs nedtid har minskat” “Det är förvånande hur snabbt och enkelt det är att skicka ett meddelande och skapa ad hoc-grupper och fördefinierade larm. Den ansenliga tid som vi tjänar och det förtroende vi har för att alla våra systemanvändare direkt vet hur man använder lösningen är ovärderlig” Översikt Kunder Över 4 200 organisationer förlitar sig på Everbridge Kunder Willis Towers Watson London Metal Exchange Axel Springer Prata med oss Everbridge SE Kunder Översikt Everbridge grundades 2002 i efterdyningarna av 9/11, med uppdraget att hålla människor trygga i kritiska situationer. Över tid har vi avsevärt ökat vår kapacitet att möta kundernas behov och idag tillhandahåller vi en som hjälper organisationer att hantera en kritisk händelses hela livscykel: Utvärdera risker och avgöra vilka som är relevanta för dina tillgångar och anställda. Lokalisera mobila och resande anställda, såväl identifiera insatspersonal, som befinner sig nära eller på väg till riskområden. Automatisera procedurer för att starta och hantera situationen, analysera resultaten för att finna svagheter och förbättra hanteringen. Våra används av över 4 000 organisationer för att hålla medarbetarna säkra och undvika och/eller minska störningar i verksamheten när händelser som hårt väder, våld på arbetsplatsen, terrorism, IT-incidenter och strömavbrott, miljöutsläpp, varumärkesattacker på sociala medier, produktåterkallelser och medicinska nödsituationer uppstår. Vi hjälper med att skydda över 500 miljoner anställda och att förbättra motståndskraften i verksamheten. Med hjälp av vår krishanteringsplattform kan de: Everbridges plattform håller personalen säker och företagen igång. Minska tiden för att identifiera hot, fastställa vilka tillgångar och personer som är i farozonen och vidta åtgärder Proaktivt vidta åtgärder som att omdirigera personal eller justera logistikflöden för att undvika säkerhetsrisker eller störningar i produktionen Tillhandahålla en gemensam miljö till teamen i syfte att undvika informationssilos och skapa ett enhetligt arbetssätt för att hantera hot och risker Hålla alla intressenter informerade för att snabbt kunna fatta beslut Everbridge Vårt engagemang: att hålla personalen säker och företagen igång. Tills den inte är det. Everbridge SE Om oss Historik × Minska tiden för att återställa normal drift och konsolidera leverantörer på en och samma branschledande teknikplattform. Gör detta för att hantera nödsituationer, säkerhet för anställda, resenärer, besökare och ensamarbetare, , , krishantering, störningar i logistikkedjan och öka er incidentrespons. Everbridge Critical Event Management-plattformen är skapad för att ge förstklassig tillgänglighet och flexibilitet som minskar risken för oönskade effekter under agerandet vid en kritisk händelse. 99,99 % drifttid över 15+ globalt distribuerade datacenter, med flexibel kapacitet och full redundans med flera SMS- och kommunikationsleverantörer som säkerställer att det inte finns några beroenden ute hos mottagarna. Europeiskt datacenter för att möta regionala och lokala lagkrav. Flera certifieringar bekräftade av ackrediterade tredjepartsauditörer inklusive FedRAMP, SOC 3 och GDPR. Kraftfull visualisering för att hantera kritiska händelser inom hela organisationen som säkerhet, nödsituationer, kontinuitet i verksamheten, leveranskedjor för att mildra eller eliminera riskers påverkan. Mer än 20 miljoner kritiska händelser hanterades förra året med automatiserad SOP-aktivering, teamsamarbete, responsorkestrering, statusföljning och intressentuppdateringar. Optimerad styrning av röstsamtal, avancerad global SMS-leverans, säker smart phone-leverans och språklokalisering bidrar till att agerandet vid kritiska händelser och samverkansaktiviteter fungerar i 200 länder och områden. Genom att tillhandahålla en företagsövergripande gemensam lägesbild med intuitiva användarpaneler, övervakning och rapportering 24/7/365, analys av sociala mediaflöden, varningar och en global vy kan ni enkelt visualisera, analysera och förutse vad som kan hindra eller allvarligt skada er organisation med hjälp av vår Critical Event Management-plattform. Varje år uppnår Everbridge certifiering och ackreditering från en oberoende tredjeparts bedömningsorganisation (3PAO) som godkänts enligt Federal Risk and Authorization Management Programme (FedRAMP). Everbridge har åtagit sig att säkerställa kundens säkerhet genom: Obtaining the following certifications: 100+ Multi-Modal Contact Paths Tillgångar och hot Everbridge Critical Event Management Platform Visualisera och kontextualisera Våra ackrediteringar Prata med oss Hög tillgänglighet och skalbarhet Ledande säkerhet och regel-efterlevnad Relatera tillgångar och hot Plats- och händelse-medvetenhet Globalt lokal Rapporten 2016 Cost of Data Centre Outages från Ponemon Institute kvantifierar den genomsnittliga kostnaden för ett oplanerat datacenteravbrott till något mer än 8 662 $ per minut. Och den största möjligheten att minska den totala längden för ett avbrott och därtill hörande kostnader är att optimera IT-incidentkommunikationen. IT Alerting automatiserar och effektiviserar sättet IT kommunicerar under större IT-incidenter för att lösa problem snabbare och minimera deras påverkan på verksamheten. Det tillhandahåller konsekventa meddelanden till rätt IT-experter och håller alla intressenter och kunder som påverkas informerade om felavhjälpningen. Använder ert IT-team fortfarande en manuell process för att identifiera vem som har jouren? IT Alerting hjälper er att spåra vem som har jouren i alla team och larmar rätt personer baserat på typen av händelse, tid på dagen, den kompetensuppsättning som krävs och plats. Identifiera rätt team i realtid och personal utifrån vem som har jour, plats, rätt kompetens och mycket mer. Smart styrningsteknik erbjuder multi-kriteriebaserad identifiering och jourschemaläggning för att identifiera rätt team och individer. Automatiserad eskalering startar om personal inte kvitterar i rätt tid. Tekniken gör att ni skicka inbjudan med ett klick för att delta i en samverkanskanal som en del av det sända meddelandet. Definiera och distribuera snabbt en affärsprocess, inklusive orkestrering, och integrering till en specifik slutpunktsapplikation för change, problem och incident management Interaktiva användarpaneler ger visibilitet och insikter om incidentaktiviteter inom alla IT-områden. Smarta analyser tillhandahåller trender inom incidentrespons som är tillgängliga efter grupp, tid eller typ, för att hjälpa till att kontinuerligt förbättra processer och hjälpa chefer med resursplanering och att optimera svarstider och SLA:er. Med interaktiv övervakning av responstidslinjer och tidiga varningar kan företagen proaktivt säkerställa att målen för organisatorisk servicenivå överensstämmer. Ladda ner detta white paper för att lära dig mer om de fyra systemkraven för att säkerställa att viktig information kommer igenom – oavsett vad. Ladda ner detta white paper, Streamlining the Major Incident Resolution Process: Definiera, planera, bemanna och kommunicera, för enkla rekommendationer och bästa praxis för att effektivisera lösningsprocessen vid större incidenter och begränsa de negativa effekterna på verksamheten från större IT-incidenter. Denna rapport undersöker hur Everbridge IT Alerting möjliggör ett långt effektivare tillvägagångssätt vid hanteringen av större incidenter hos en global vårdgivare. API-anslutning erbjuder ett enkelt och flexibelt sätt att hämta händelser och varningar från en mängd olika tredjepartsverktyg, som ärendesystem, servicedesksystem, ITSM-system, händelsekorrelationssystem, ITOM-system, APM-lösningar och mycket mer. Därefter omvandlas händelser till Everbridge-incidenter baserat på villkorad logik. Identifiera automatiskt vilka som behövs för att omedelbart agera Använd förifyllda meddelandemallar för felfri kommunikation som är skräddarsydd för olika intressenter Skapa snabbt krisrum med ett klick, konferensbryggor och ChatOps Använd lokalt uppringnings-ID i alla länder för högsta svarsfrekvens Skiftplanering för att hela tiden veta vilka som är tillgängliga Skicka automatiskt larm över flera kanaler tills de är bekräftade Eskalera automatiskt larm tills de är bekräftade Självbetjäningskalender och meddelandehantering för bästa effektivitet Använd arbetsflödesautomatisering för att verkställa åtgärdsplanen vid kända problem Skapa integrerade lösningar och planer som kan användas av olika verktyg Godkänn ändringar från din mobila enhet för snabbare åtgärdande Följ och registrera alla inkomna svar Analysera prestanda efter team, område, och typ Håll reda på åtgärder och konversationer för lagefterlevnad och uppföljning Utnyttja de bästa servicenivåerna för driftsäkerhet och tillgänglighet för att säkerställa att varningar och larm skickas Uppnå de högsta nivåerna av säkerhetscertifiering och dataskydd Lita på en plattform som kan uppfylla nuvarande och framtida krav Lös IT-incidenter snabbare Reducera oplanerat IT-arbete Undvik informationsöverflöd Öka tillförlitligheten och minska personals frustration Effektivisera incidentresponsen att täcka Service, Security, Dev och BC/DR Ops Smarta telefonkonferenser ChatOps-samarbete Definiera eskaleringsregler baserat på negativa kvitteringar och tidsgränser Fastställ vilka grupper som ska engageras på grundval av typ av kritisk händelse och affärsprocess Lansera komplexa respons- och larmscenarier för att kommunicera och samarbeta mellan team, intressenter och slutanvändare Starta, övervaka och följ konferensbryggor automatiskt baserat på incidentens svårighetsgrad eller affärsprocess Aktiv hantering av SLA:er Hantera teamkapacitet Övervaka gruppresponsprestanda Bedöm incidenttrender ÖVERSIKT INTEGRERINGAR Självintegreringsplattform (IPaas) Responsautomatisering vid IT-incidenter Få fullständig överblick och kontroll över er planerade IT-incidenthantering Fördelar Vad gör Everbridge IT Alerting? Viktiga funktioner i IT Alerting Jourschemaläggning Smart styrning Smarta kanaler Smart orkestrering Smart analys Produktrecensioner – hör dina kollegor Fördjupning Prata med oss Hitta och kontakta rätt personer när som helst, var som helst Missa aldrig ett kritiskt larm Åtgärda problem snabbare Kontinuerlig förbättring av responsteamets effektivitet Konsolidera era meddelande- och larmlösningar på den ledande plattformen White Paper: The Power of The Critical Event Management Platform White Paper: ITSM Best Practices Fallstudie: Förvandlingen av IT-incidentresponsen för en global leverantör av hälsovårdstjänster Everbridge SE Om oss Partner Program Varningssystemet för Allmänheten (Public Warning systemet), från Everbridge, är en integrerad plattform för att hantera tvåvägskommunikation med allmänheten före, under och efter en allvarlig händelse såsom COVID-19 och andra allvarliga händelser. Lösningen kombinerar positionering med flervägskommunikation, via flera operatörer, för att stärka och ge offentliga aktörer verktyg och förmåga att skapa trygghet, samverka och hålla människor trygga tills livet återgår till det normala. I över 18 år har Everbridge försett offentliga aktörer, på nationell/regional/lokal nivå, med sin plattform. Över 3.700 offentliga organisationer i 13 länder, 66 provinser och stater förlitar sig på våra lösningar. Under 2019 sändes över 3,5 miljarder meddelanden ut som nådde 550 miljoner människor jorden runt. Oavsett om problemet gäller större olyckor, katastrofer orsakade av människor eller naturkatastrofer, störningar i logistikkedjan, IT-avbrott eller säkerhetsintrång, kan Everbridge Crisis Commander vara en ovärderlig resurs för kriskommunikation och respons. När era team har varslats och mobiliserats tillhandahåller Crisis Commander därefter mobila samarbetsmöjligheter där information, återställningsplaner och planer för krishändelser kan delas och granskas. Task statuses across the organisation can be tracked centrally and key decision points can be easily escalated and monitoredUppgiftsstatus kan spåras centralt och viktiga beslutspunkter kan enkelt eskaleras och övervakas. Idéer och rekommendationer kan delas mellan team och individer oavsett deras fysiska placering. Crisis Commander gör det möjligt för administratörer att distribuera: Beredskapsplaner, dokument, kontaktlistor och mötesagendor till underordnade system (enheter) för att upprätthålla en global intern standard vad gäller krishantering och rutiner. Team kan konfigurera: Utnyttja kraften hos Everbridge Critical Event Management-plattform för att automatisera utskick via SMS, e-post, push-meddelanden och mycket mer för att kommunicera globalt med anställda – både alla som arbetar för närvarande och alla som är schemalagda för framtida skift. "Crisis Commander tillhandahåller en översikt och status för alla våra dotterbolag i händelse av en kris. Larmfunktionen har visat sig vara mycket effektiv." Bjarne Jarberg, Security Manager, Det Berlingske Officin A/S Logga varje åtgärd som slutförts automatiskt inom Crisis Commander med en tids- och datumstämpel i den centrala loggen. Loggen ger en detaljerad vy över vilka åtgärder som vidtagits, när och av vem, vilket gör det möjligt för krisledningen att kunna fokusera på mer kritiska uppgifter. Att göra-listor följer nya uppgifter som fortfarande ska slutföras. Starta möten snabbt med förinställda, flexibla dagordningar för diskussionpunkter för att förbättra möteseffektiviteten.. AAlla dagordningar är fullt flexibla och kan aktiveras och uppdateras i realtid. Alla protokoll och beslut som fattas under mötet loggas med en tids- och datumstämpel. Detta white paper förser dig med praktisk information och grundläggande knep för att utveckla och/eller förfina er krisberedskap. Titta på det här klippet från ett webbseminarium om Crisis Commander för att se de administrativa funktionerna i webbgränssnittet. “Genom att planerna förvaras på en central plats, utanför vårt kontor och är tillgängliga oavsett placering, kan vi nu få åtkomst till våra planer var vi än är och agera snabbt och effektivt.” Håll alla informerade före, under och efter kritiska händelser med riktad kommunikation och automatiserade arbetsflöden. Vet var er personal befinner sig baserat på deras befintliga, senast kända och förväntade plats. Få en gemensam operativ bild med kraftfull visualisering och orkestrering. Automatiska påminnelser om att granska och uppdatera planer Automatiska, inbyggda påminnelser som hjälper användarna att hålla planer, dokument, kontakter och viktiga objekt uppdaterade Anpassa uppgiftslistor efter roll och typ eller händelse och automatiskt spåra vem som gjorde uppgiften Integrerad med Everbridge Critical Event Management-plattform Samarbeta och samverka mobilt Ökad responseffektivitet Förbättrade revisionsmöjligheter Standardiserade processer för verksamhetens kontinuitet Aktivera era krishanteringsplaner Hur Crisis Commander fungerar Kris-, katastrof- och BC-planer Kraftfullt larmsystem Situationsrapport, logg och att göra-lista Virtuella mötesrum Fördelar Relaterade resurser Relaterade produkter Prata med oss White Paper: Framgångsrik krishantering för er organisation Video: Översikt av Crisis Commander mobilapp Case Study: Stockholm Vatten och Avfall Mass Notification Safety Connection Visual Command Center Everbridge SE Om oss Branding Guidelines Varje gång någon av dina anställda loggar in på ditt nätverk, använder tillträdesskyddet eller Everbridges App fångas detta upp av Safety Connection. Dessa datapunkter kontrolleras kontinuerligt mot resesystem som International SOS (ISOS) TravelTracker för att identifiera denna persons senast kända och förväntade plats utan att göra intrång i hans eller hennes privatliv. Denna information, i kombination med ledande underrättelseinformation, gör att säkerhetsteam kan övervaka aktiva hot i relation till personalens säkerhet och automatiskt varna dem när de är nära eller närmar sig en fara. Tvåvägskommunikation gör att mottagare kan kvittera mottagandet av varningar, bekräfta sin säkerhet eller begära hjälp. Safety Connection hjälper också till att skapa en trygghetskultur för er personal. Den mobila SOS-knappen och Safe Corridor-funktionen gör det möjligt för er personal att meddela när de behöver hjälp, eller frivilligt checka in när de upplever att de befinner sig i en potentiellt farlig situation. Med en alltmer mobil personal, distribuerade team och stora anläggningar erbjuder de traditionella, fysiska säkerhetsåtgärderna inte tillräckligt skydd. Safety Connection hjälper företag och organisationer att snabbt hitta och kommunicera med anställda som kan vara i riskzonen. Safety Connection gör att du kan: När sekunderna har betydelse hittar du dina anställda automatiskt även när de reser eller bara förflyttar sig mellan byggnader eller anläggningar. Safety Connection samlar information för att visa var dina anställda befinner sig just nu, i realtid. Platsdata hålls automatiskt uppdaterat även när de reser eller bara förflyttar sig mellan byggnader och anläggningar. Samla in platsdata från: Med en alltmer mobil arbetsstyrka, distribuerade team och stora anläggningar kan inte traditionella, fysiska säkerhetsåtgärder i sig hålla medarbetare skyddade. Everbridge Safety Connection hjälper företag och organisationer att snabbt hitta och kommunicera med anställda som kan vara i riskzonen. 360-gradersvy över personalens senast kända och förväntade position med fullständigt integritetsskydd. Fler än 100 nyckelfärdiga integreringar med ledande informationsleverantörer inklusive NC4, WDT, Twitter och Nixle. Det största ekosystemet i branschen beträffande integrerad säkerhetsinformation. Förkonfigurerade och anpassade skärmbilder övervakar viktiga händelser i realtid och gör så att alla aktiviteter kan laddas ner till incidentrapporter. Virtuella gränser dras runt en kritisk händelse med hjälp av GPS-data för att utlösa automatiska aviseringar och varningar när någon går in i det aktuella området. I detta dokument, Redefining Duty of Care: Säkerställa anställdas säkerhet genom platspositionering, Steven M. Crimando, Principal, Behavioral Science Applications, diskuterar arbetsgivaransvaret och hur det kommer förändras när nästan tre fjärdedelar av arbetskraften förväntas vara mobil år 2020. Läs om hur Safety Connection kan hjälpa till att hålla dina anställda trygga. Håll alla informerade före, under och efter kritiska händelser med riktad kommunikation och automatiserade arbetsflöden. Få en gemensam operativ bild med kraftfull visualisering och orkestrering. Veta vilka som befinner sig i en byggnad och kommunicera med dem vid nödsituationer. Automatisera kommunikation och samverkan för mobiliserings och evakueringsändamål. Automatisera evakueringar vid nödsituationer. Nå ut via SMS, röstmeddelanden, Push, digitala skyltar eller skärmmeddelanden. Använda Everbridges App för att omedelbart skicka ett meddelande till ditt team som visar din nuvarande plats. Åtkomst- och passersystem inklusive Lenel, Tyco, S2 med flera Trådbundna och trådlösa nätverksåtkomstpunkter som Cisco. Kontorsbokningssystem som Dave Evans. Hanteringssystem för företagsresor som Concur. Medicinsk assistans och säkerhetsassistans från leverantörer som International SOS Hitta er personal omedelbart vid en kris Tillhandahåll och upprätthåll en tvåvägs nödkommunikation Identifiera hot innan de realiseras Ge personal verktyg för att förebygga våld Var än de befinner sig Geo-baserade varningar Traditionell lokalisering av medarbetare på resa tar för lång tid med dynamiska platser Hur vet jag om mina anställda är säkra eller behöver hjälp? Hur Safety Connection fungerar Skydda och varna er personal Håll personalen informerad Lokalisera personal i riskzonen Utnyttja platsdata Fördelar: Skydda er personal överallt Styrkan hos Safety Connection Relaterade resurser Relaterade produkter Prata med oss Dynamiska platser Riskinformation Ekosystem Skärmbilder och rapportering Incidentzoner CEM-plattformen White Paper: Redefining Duty of Care Datablad: Safety Connection Mass Notification Visual Command Center Crisis Management ingår som en central del i vår plattform för . Crisis Management sköter hanteringen av kritiska händelser, krisledningsarbetet, resurshanteringen och kommunicerar med dina mottagare – allt i en och samma lösning. Mottagarna kan t.ex. vara dina resurser ute på fältet och den högsta ledningen och styrelsen – som alla agerar och arbetar utifrån samma lägesbild. Du behöver aldrig mer oroa dig för att dina Kris-/beredskapsplaner inte genomförs eller behöva avbryta ditt krisarbete för att leverera en statusuppdatering. Vid konferensen – “Everbridge Resilience 2019”, fick vi möjlighet att tala med Richard Biber, ansvarig för Business Continuity hos Southern Glazer’s Wine & Spirits. Richard förklarade hur han hanterar sin roll och skapar en organisation och beredskap för krishantering som harmonierar med verksamheten. Han utvecklar resonemanget bortom krishantering och berättar hur han använder Everbridge plattformen för att skapa stora mervärden för anställda och kunder även när det inte är en krissituation. Crisis Management förenar Kris-/kontinuitetsplanering med hanteringen av kritiska händelser och kriskommunikation. Allt för att påskynda hanteringen och minska effekterna vid allvarliga händelser. Exempel: Även när en kris tar en oväntad vändning Statiska förberedda planer kan aldrig hantera dagens oförutsägbara värld. Crisis Management ger er en gemensam lägesbild för organisationen och gör dina statiska planer till dynamiska planer där du kan lägga till uppgifter i farten när något oförutsett inträffar. En gemensam lägesbild till alla inblandade Att konstant uppdatera ledningen och vitala funktioner tar tid och stjäl värdefull tid från åtgärder som måste genomföras. Crisis Management ger er och ledningen, i realtid, en lägesbild för varje händelse och frigör tid för att hantera händelsen. I tid och i rätt ordning Att få en organisation att, under en kris, genomföra koordinerade aktiviteter kräver ofta ett enormt manuellt arbete och försenar krishanteringen. Crisis Management hjälper er att mobilisera, exekvera planer och fördela uppgifter till individer, grupper eller funktioner. Crisis Management orkestrerar och hanterar era krisaktiviteter, mobiliserar och informerar krisgrupper för att påskynda återgången till det normala. Allt detta samtidigt som en gemensam lägesbild, i realtid, skapar en gemensam förståelse inom krisorganisationen och utgör ett beslutsunderlag för den högsta ledningen. Förena er Kris-/kontinuitetsplanering och kriskommunikation i en och samma lösning. Koordinera er krishantering med lägesbilder, planer, logg, chat och konferensbryggor Skapa nya uppgifter under krisen och koppla dem till en individ, grupp eller funktion Samverka och hantera krisen oberoende typ av enhet som används och oavset plats som ni befinner er på. Alla planer, uppgifter och dokument lagras på en gemensam plats utanför er egen infrastruktur. Kommunicera via chat inom krisledningen och med de som är ute i verksamheten under krisen. Everbridge lanserar Crisis Management för att koordinera och påskynda organisationers krishantering. Everbridge Crisis Management ger organisationer en gemensam lösning för Kris-/kontinuitetsplanering, krishantering och kriskommunikation. Everbridge Mass Notification gör att ni via ett grafiskt gränssnitt (exempelvis en karta) kan sända kritiska meddelanden till individer, grupper, platser och funktioner. Mobilisera Er krisorganisation snabbare Påskynda krishanteringen och hantera krisen snabbare Reducera effekter och kostnader vid en kritisk händelse Behåll kommandot och ha kontroll Håll intressenter informerade BEHÅLL KOMMANDOT OCH HA KONTROLL Hur Crisis Management fungerar Kundperspektiv Användningsexempel Behåll kommandot och ha kontroll Korrekt och uppdaterad lägesbild Se till att planer och uppgifter genomförs Fördelar Konkretisera Er krishantering Styrkan med Crisis Management Övriga resurser Prata med oss Väder och naturkatastrofer Infrastrukturproblem Varumärkeskriser Problem med komponent och varuförsörjning Bränder och olyckor El och vattenförsörjning Protester och demonstrationer Produktåterkallelser EN OCH SAMMA PLATTFORM LÄGESBILD DYNAMISKA UPPGIFTER MOBILITET DOKUMENTBIBLIOTEK CHAT Press Release: Lansering av Crisis Management Datablad: Crisis Management Datablad: Mass Notification Nästan hälften av alla arbetstagare kommer att vara mobila år 2022. Säkerhetspersonal, fasta kameror och låsta dörrar kan inte skydda de som är borta från kontoret. Att säkerställa säkerheten för dagens personalstyrkor kräver ökad situationsmedvetenhet och möjligheten att lokalisera och kommunicera med alla anställda. Utom synhåll betyder inte utom räckhåll. Organisationer måste omdefiniera arbetsgivaransvaret och vidta åtgärder för att säkerställa skyddet för alla medarbetare. Oavsett om en anställd arbetar vid skrivbordet eller besöker en kund i ett främmande land är organisationer skyldiga att ta hand om deras säkerhet. Genomgångar innan resan, realtidsinformation och tillförlitlig dubbelriktad kommunikation kan hjälpa till att hålla resande medarbetare skyddade – hjälpa dem att undvika onödiga risker och varna dem om de närmar sig potentiellt farliga situationer. IDC FÖRUTSPÅR ATT ÅR 2020 KOMMER 72 % av arbetarna vara mobila på något sätt eller i någon form. Det innebär att vi har arbetskraft som är mer utsatt än någonsin för globala rese- och säkerhetsrisker. Företag, chefer och säkerhetspersonal har en “aktsamhetsplikt”, att upprätthålla skyddet för sin personal. Ju fler informationskällor du kan sammanföra desto mer sannolikt kommer du att kunna förbättra noggrannheten när det gäller att fastställa “vem som är var”, samtidigt som du kan ordna utrymning och fråga vilka som behöver personlig assistans. Mobiltelefoner är en livlina för anställda som arbetar i isolerade miljöer utan kollegor eller tillsyn. Platsspårning, automatiska incheckningar och en SOS-panikknapp kan minimera de faror som ensamarbetare regelbundet utsätts för. Det är viktigt att arbetsgivarna utnyttjar teknik för att snabbt hitta och kommunicera med sina ensamarbetare, oavsett var de befinner sig i världen. Traditionell säkerhetsteknik har inte hållit jämna steg med utvecklingen av det traditionella kontorskonceptet till multistrukturella, öppna utrymmen. Enhetliga åtkomstkontrollsystem, trådlösa åtkomstpunkter, schemaläggningssystem och nödkommunikationssystem hjälper till att identifiera vem som är i anläggningen, var de befinner sig och möjliggör platsbaserade meddelanden och varningar. "Med hjälp av Everbridge vet teamet hur man agerar vid en nödsituation såsom elavbrott och våldsamma situationer. Vid händelser med våldsamma personer är vårt mål att få anställda ut ur byggnaden." Albert Patin, Daktronics Lokalisera personal med hjälp av sammanställd information från flera källor, t.ex. resplaner, åtkomstkontroll och passagesystem, för att snabbt fastställa vem som befinner sig i eller är på väg in i en riskzon Skicka information och instruktioner till anställda och få bekräftelse på att de är säkra samtidigt som ni samlar information från fältet Sänd förberedda mallar för att få ut medarbetarkommunikation på några sekunder Tillhandahåll en mobil larmknapp som anställda kan aktivera för att skicka meddelanden och video till ert säkerhetscenter om de känner sig hotade Upprätta "säkra korridorer" och automatiska incheckningar för att säkerställa medarbetarnas säkerhet Aggregera över 100 typer av hotinformation för att snabbt och fullständigt utvärdera risker Vet var er personal befinner sig baserat på deras befintliga, senast kända och förväntade plats. Få en gemensam operativ bild med kraftfull visualisering och orkestrering. Håll alla informerade före, under och efter kritiska händelser med riktad kommunikation och automatiserade arbetsflöden. Skydda med-arbetarna Oavsett var de är Modern personalsäkerhet Resesäkerhet Aktsamhetsplikt Skydd av ensamarbetare Anläggningssäkerhet Styrkan med Critical Event Management-plattformen Uppfyll aktsamhetsplikten med Everbridge Relaterade produkter Prata med oss Dynamiska platser Two-Way Communications Snabbare respons Mobil SOS-funktion Skydd av ensamarbetare 100+ hotkällor Webbseminarium Safety Connection Visual Command Center Mass Notification Everbridge SE Lösningar Skydda med-arbetarna × Genom att utnyttja en enda, enhetlig och integrerad vy för att hantera och reagera på verksamhetsrisker kan Visual Command Center göra det möjligt för företag att uppnå situationsmedvetenhet och motståndskraft mot risker på ett oöverträffat sätt. Genom realtidsinformation, situationsmedvetenhet och integrerad respons och samarbete inom hela företaget kan säkerhets- och riskpersonal bättre mildra eller eliminera konsekvenserna av kritiska händelser för sin organisation. Dessa kritiska händelser kan bestå av flera händelsetyper som skydd av liv och säkerhet, verksamhetskontinuitet och hantering av logistikkedjan. Visual Command Center fungerar som en visualiserings- och orkestreringsmotor för som effektiviserar stegen att utvärdera, lokalisera, agera och analysera, vilket gör det möjligt för organisationer att bättre hantera operativ risker. Visual Command Center gör att ni kan integrera tillgångs- och riskinformation till en gemensam verksamhetsbild så att ni snabbt kan identifiera kritiska händelser som kan hota liv, säkerhet eller orsaka störningar i verksamheten. Få en komplett och gemensam förståelse av kritiska händelser som er organisation står inför så att verksamheten effektivt kan hantera de dagliga utmaningarna och reagera på katastrofer när de uppstår. När situationen förändras kan Visual Command Center hjälpa er att samarbeta och kommunicera med viktiga intressenter genom att använda incidentkommunikation och Mass Notification. Genom bättre riskberedskap kan organisationer vara mer proaktiva när de hanterar hot. Detta kan hjälpa dem att mildra eller helt undvika konsekvenserna. Detta kan leda till att kostnader undviks som kan innefatta nedstängningar, böter, förluster, skadad egendom och till och med förlust av liv. Genom förbättrad motståndskraft kan organisationer ta större risker, vilket kan ge dem möjlighet att verka på nya marknader eller ta marknadsandelar från konkurrenter som är mindre förberedda på att hantera operativa risker. Visual Command Center inkluderar riskinformationsdata från över 100 olika källor för att ge en överblick. Några av dessa typer inkluderar: Visual Command Center-kanaler är utformade för att ge rätt information till rätt personer vid en kritisk händelse eller när organisationen behöver förstå den aktuella riskmiljön. Kanalerna kan sändas till en videovägg i er kommandocentral eller på en mobilenhet eller datorskärm för intressenter som inte befinner sig i kommandocentralen eller för organisationer som har mer av en “virtuell” kommandocentral. Kanalerna är organiserade i följande kategorier: “Visual Command Center ger GSOC en trovärdig röst från säkerhetsfunktionen i relation till vår övergripande affärsutvecklingsplan. Vårt team och dess övergripande förståelse för vår operativa miljö är avgörande för att säkerställa kontinuiteten i verksamheten, skyddet för anställda och tillgångarnas säkerhet” – Bob Bernazal, Assistant Director of Security, National Oilwell Varco “Visual Command Center ökar dramatiskt vår förmåga att hantera risker och skydda vår personal och verksamhet mot hot i en global verksamhet” – Joe Brown, Director Global Security and Safety, VMware “Visual Command Center är viktigt för att upprätthålla vårt säkerhetsuppdrag, från rutinmässig daglig lokal verksamhet till krishantering på våra anläggningar över hela världen, vilket verkligen påverkar vår förmåga att hålla vår personal trygg” – Mike Howard, Chief Security Officer, Microsoft Global Security Läs det här dokumentet för att lära dig åtta principer för att hjälpa guida företagen när de utvecklar sitt riskhanteringsprogram för logistikkedjan och hur de gör förändringar för att reagera proaktivt och minimera effekterna av riskhändelser. Utforska även tre aspekter av riskhantering: identifiering, bedömning och begränsning. I det här dokumentet visas utformningen av övningsprocessen för att skapa bästa möjliga upplevelse av en övning. Du lär dig vad som gör en övning bra, hur man fastställer vilka som bör delta i övningen och vem som ska utforma den, samt råd och tips beträffande kommunikation och budskap. Lär dig hur ni får ut mer värde från er kommandocentral. Läs det här dokumentet för bästa praxis och teknik som ni kan använda för att säkerställa att era anställda i kommandocentralen team kan bli än bättre. Vet var er personal befinner sig baserat på deras befintliga, senast kända och förväntade plats. Prioritera och åtgärda IT-incidenter snabbare med automatiserade arbetsflöden och automatiska konferenssamtal baserat på experters tillgänglighet. Håll alla informerade före, under och efter kritiska händelser med riktad kommunikation och automatiserade arbetsflöden. Operator Console Integrerade tillgångs-, hot- och kontextuella uppgifter från flera källor Kanaler Visualisering och situationsmedvetenhet för hantering av kritiska händelser Hur Visual Command Center fungerar Fördelar Hur Visual Command Center fungerar Kundreferenser och fallstudier Relaterade resurser Relaterade produkter Prata med oss Få en översiktsbild av verksamheten Uppnå situationsmedvetenhet Agera koordinerat Undvik kostnader Öka intäkterna National Oilwell Varco VMware Microsoft White Paper: 8 Principles of Supply Chain Risk White Paper: Improve Performance with GSOC Crisis Management Training Drills White Paper: 7 Principles of Highly Effective Command Centers Safety Connection IT Alerting Mass Notification Everbridges plattform är byggd på en ytterst säker, skalbar och tillförlitlig infrastruktur med flera lager av redundans för att tillhandahålla hotidentifiering i realtid, situationsmedvetenhet, integrerade respons och samarbetsmöjligheter, allt i en enda övergripande vy. Vårt förhållningssätt till Critical Event Management möjliggör för organisationer att snabbt och säkert: En undersökning från Forrester visar att organisationer med ett enhetligt förhållningssätt till hanteringen av kritiska händelser minimerar dess inverkan, i måttlig eller hög grad, inom följande områden: Med brotts-, terror- och incidentinformation från rättsväsendet, bilder och videoklipp från människor på fältet, problem som trendar på sociala medier och logistikinformation från interna system kan det vara nästan omöjligt att hitta rätt hot bland allt brus. Critical Event Management tillhandahåller ett enkelt sätt att sammanställa hundratals dataflöden och visualisera relevant information. Denna förståelse är avgörande för rätt åtgärder riktade till individer eller anläggningar i riskzonen. En effektiv hantering av kritiska händelser säkerställer i förväg att rätt personal, med rätt kompetens, är tillgängliga. De kontaktas automatiskt vilket sparar värdefull tid och minimerar fel vid en kris. Vidare kan även uppgifter från tillträdessystem, WiFi-hotspots och resebokningssystem användas för att skapa en profil över var en person “senast sågs” och var han eller hon skulle kunna vara på väg, i en och samma vy. Med Everbridges integrerade lösningar kan information visualiseras på en karta tillsammans med viktiga tillgångar som personal, anläggningar, filialer eller leverantörer och hjälpa till att avgöra vilka som faktiskt är i fara och vem som snabbast kan agera. Nödlägesresponsen blir då riktad och mer effektiv. Detta bidrar till att förbättra samverkan och gör att organisationerna förstår vad som händer och varför, så att de enkelt kan hantera resurser, minimera konsekvenser och förebygga framtida incidenter. I efterdyningarna är det dock viktigt att analysera agerandet och genomföra förbättringar. Vilka uppgifter tog för lång tid? Vilka resurser saknades? Hur ofta svarade personal snabbt? Med vår plattform för Critical Event Management finns all teamprestanda, operativa responstider, jämförelsedata och larmanalyser sparade inom systemet och är tillgängliga via en konfigurerbar panel eller i analysrapporter. Genom att ständigt leta efter sätt att bättre förbereda sig och hantera kritiska händelser kommer man inte bara att förbättra utfallet när liknande händelser inträffar igen, utan även bättre kunna hantera oförutsedda händelser. Med rätt historiska data kan organisationer börja förutse rätt insatsresurser, rutiner och aktiviteter för att reducera konsekvenserna. Få klarhet om hot Reducera tiden för att påbörja åtgärder Minimera kostnaden för att återställa den normala verksamheten Skyddandet av intäkter Kundsäkerhet Varumärke och rykte Medarbetarsäkerhet Att identifiera ett hot innan det uppnår en kritisk punkt och förstå hur det kan påverka vitala tillgångar är en utmaning som säkerhetspersonal ställs inför. Tidigare var det ofta en utmaning att ha tillräckligt med information för att kunna göra korrekta förutsägelser. Idag gäller motsatsen – mängden tillgänglig information är ofta överväldigande! När ett hot har bedömts vara en kritisk händelse är nästa steg att lokalisera personalen: Vilka kan påverkas? Vilka behövs för att hantera på händelsen? Vilka måste informeras? Minuter spelar roll vid kritiska händelser. För att minska tiden för att åtgärda en kritisk händelse måste organisationer använda förberedda standardiserade rutiner (SOP) inom en plattform. Det är inte ovanligt att krishanteringsteam tror att en kritisk händelse är över när den omedelbara krisen är över. När allt kommer omkring har de ofta pressat sig och är nära utmattning. Ibland riskerat liv och hälsa för att skydda sina vänner, kollegor eller företagets rykte och varumärke. Styrkan med Fördelar med Critical Event Management Utvärdera. Utvärdera händelser Lokalisera nyckelpersonal Standardiserade åtgärder Analysera agerandet Prata med oss Everbridge SE Plattform Critical Event Management Få en gemensam bild av verksamheten inom hela organisationen När sekunder räknas kan plattformen automatisera larm, och skapa meddelanden beroende på händelsetyp, allvarlighetsgrad och plats. Moment som att omedelbart aktivera telefonkonferenser möjliggör samverkan och snabba insatser. Ni kan även ställa in eskaleringar som automatiskt startar när de behövs. Everbridge SE Lösningar Skydda med-arbetarna Lone Worker Safety Den tid när IT var ett stöd för verksamheten är förbi. Idag är det IT som driver verksamheten. Med volymen och mångfalden av de kritiska IT-händelser som påverkar verksamheten är en förkortad tid för incidentrespons avgörande. När allt kommer omkring, ju längre tid det tar för ett företag att åtgärda ett IT-problem, desto allvarligare blir konsekvenserna för organisationen, dess kunder, de anställda och för varumärket. Varje störning i IT-leveransen kan inte bara kosta organisationen hundratusentals kronor, utan kan också göra så att dina IT-team felfokuserar och blir distraherade. I dagens digitala affärsvärld är inte frågan “OM” utan “NÄR” kritiska IT-händelser ska uppstå, och du måste vara förberedd. Automatisera incidentprocessen för en snabbare och koordinerad respons. När IT tjänster slutar fungera lider Era kunder och IT-teamen utsätts för stress. Använd den nya generationens IT system för att minimera kundpåverkan och sänka kostnaderna för incidenthanteringen genom automatiserad kommunikation, samverkan och orkestrering för snabbare återstart. Implementera användarkommunikation i realtid för att sänka kostnaderna genom att minska antalet inkommande samtal/ärenden under större händelser, allvarliga säkerhetshändelser och katastrofåterställning/kontinuitetsövningar. Det bästa med Everbridge IT Alerting är att ha en konsekvent, förutsägbar, repeterbar process med snabb och relevant kommunikation Mark Hydar, Ericsson Hantera personalens jourscheman Utlös respons vid varningar från ITOM-, SIEM-, ITIM- och ITSM-verktyg Identifiera, hitta, kontakta och engagera rätt personer när som helst, var som helst Minska tiden till samarbete med ett klick, konferensbryggor och ChatOps Kontinuerligt förbättra dina teams effektivitet med prestandarapporter Konsolidera alla era varningslösningar till en Critical Event Management-plattform för konsistens och lägre TCO Prioritera och åtgärda IT-incidenter snabbare med automatiserade arbetsflöden och automatiska konferenssamtal baserat på experters tillgänglighet. Enkel hantering av personalplanering och skifthantering. Kontakta automatiskt jourteammedlemmar, starta konferensbryggor och eskalera när incidenter skapas i ServiceNow Öka IT-tjänsternas tillgänglighet Öka medarbetarnas produktivitet och effektivitet Minimera inverkan på verksamheten, minska oplanerat IT-arbete Undvik informationsöverflöd Hantera IT-problem snabbare med minimal overhead Effektivisera era processer med konsistent, repeterbar, automatiserad IT-incidentrespons och meddelanden Relaterade ämnen IT INCIDENT MANAGEMENT Automatisera responsen vid IT-incidenter Snabbare åtgärder Minimera påverkan på verksamheten Service Operations, MIM teams, Support Information Security Operations DevOps IT Service Continuity / Disaster Recovery Styrkan med Critical Event Management-plattformen Fördelar Relaterade produkter och resurser Prata med oss Håll skiften igång Utnyttja befintliga verktyg Hitta rätt personer Reducera åtgärdstiderna Teamprestanda Minska kostnaderna IT Alerting On-call Scheduling ServiceNow Connector Everbridge SE Lösningar Automatisera responsen vid IT-incidenter Sammanför säkerhetsavdelning och IT-personal samtidigt som alla intressenter hålls uppdaterade vid säkerhetsincidenter. Orkestrera kommunikationen och samarbetet på ett koordinerat sätt vid cyberrelaterade incidenter för att begränsa attacken, mildra skadan och säkerställa att lagkrav uppfylls. Kombinationen av SMS-, e-post-, Skype- och ChatOps-verktyg hjälper utvecklare och operatörer att hålla kontakten under releasehanteringen. Men vad händer när det inte fungerar? Ett varningsverktyg för IT-service kan vara kittet som kopplar samman utvecklare och operatörer vid de mest krävande IT-avbrotten. De mest effektiva DevOps-organisationerna förstår att för att kunna ansvara när saker går fel måste de också automatisera själva kommunikationsprocessen. Varje dag påverkar kritiska händelser produktivitet och intäkter, orsakar produktionsavbrott, försenar jourteam, fördröjer responsen på tidkritiska problem eller kräver omedelbar information till dem som påverkas. Organisationer måste också vara redo att hantera storskaliga kritiska händelser som påverkar ett större område med ett enkelt sätt att snabbt kommunicera med många mottagare. Oavsett vad som händer finns Everbridge där. Mass Notification prioriterar användarvänlighet vilket gör det möjligt för användare på alla nivåer att snabbt och enkelt skicka nödkommunikation via det mest intuitiva användargränssnittet på marknaden. tillhandahåller en säker, skalbar och tillförlitlig hantering vid kritiska händelser och möjliggör för företag och statliga enheter att kunna skicka meddelanden till individer eller grupper för att hålla dem informerade före, under och efter det inträffar. Pålitlig och skalbar krishanteringsplattform som ger stöd när som helst, var som helst i hela världen. Integrerade applikationer som hjälper till att hantera kritiska händelser under hela processen. Anpassa er räckvidd till mottagarna genom att skicka meddelanden globalt, på vilket lokalt språk som helst. 325+ säkerhetskontroller används så att ni säkert kan lagra era data i önskat land. Det största ekosystemet i branschen beträffande integrerad säkerhetsinformation. Förkonfigurerade och anpassade skärmbilder övervakar kritiska händelser i realtid och tillåter att alla aktiviteter granskas och analyseras. "Med hjälp av Everbridge vet det här teamet hur man svarar på en väderincidenter, elavbrott och våldsamma situationer. Våldsamma situationer är allvarliga, så ur en anläggningssynpunkt är det vårt mål att få anställda ut ur byggnaden." Albert Patin, Daktronics Vet var er personal befinner sig baserat på deras befintliga, senast kända och förväntade plats. Kommunicera med en region eller ett område under krishändelser och hot utan att användare behöver välja att delta. Rikta er till individer och inte till enheter Eskalera för att säkerställa att nästa person eller grupp meddelas Sänd till nästan vilken kommunikationsenhet som helst inklusive skärmmeddelanden Sätt upp mallar med förutbestämda kontakter och meddelanden Skydda infrastrukturen med flexibel samtalshantering Publicera automatiskt på webbplatser, interna system och sociala medier Separera planer beroende på plats, avdelning eller anläggning Automatisera valet av mottagare och innehållet baserat på plats, allvarlighetsgrad och typ Felminimera med frågor om nödvändig information innan sändning Granulära användarbehörigheter för att hindra användare från att göra förändringar Skicka meddelanden till mottagare i ett visst geografiskt område Ange platser med enkla ritverktyg, eller ladda upp formfiler Sök efter, visa platsen för, och skicka varningar till specifika kontakttyper Markera människor med vissa behov, brandområden, varningstypabonnenter och mer Ladda, geo-koda och hantera kontaktuppgifter med ett enda gränssnitt – i realtid Hantera inställningar, gränser och standardinställningar via en användarvänlig administrationsfunktion Importera och organisera kontaktuppgifter på ett sätt som är meningsfullt för din organisation Definiera rollbaserade åtkomstkontroller för att hantera användare och kontakter separat Anpassa portaler för att tillåta kontakter att uppdatera och hantera sina konton Anpassat för funktionshindrade enligt Section 508 (USA) Säker, pålitlig och skalbar plattform som är betrodd av 4 000+ kunder Kommunicera och reagera snabbare på störningshändelser Skicka konsekventa och felfria meddelanden snabbt Automatisera och anpassa responsaktiviteter för att möta era behov Enkel integrering med vanliga HR- och BC-planeringssystem I kritiska situationer har hastighet, enkelhet och pålitlighet betydelse. Everbridge Mass Notification med incidentkommunikation Rätt meddelande till rätt personer Automatisera för att minska fel GIS-baserad målstyrning av meddelanden Ge användarna makt Håll alla informerade före, under och efter en kritisk händelse Identifiera och kommunicera Arbetsflöden Vad gör Everbridge Mass Notification? Geo-Intelligent Enkelt, kraftfullt och intuitivt användargränssnitt Fördelar: Styrkan med Critical Event Management Relaterade produkter Prata med oss Betrodd En plattform Globalt lokal Säkert Ekosystem Redo för granskning Safety Connection Public Warning Ju mer tid du har för att förutse hot och risker desto fler möjligheter har du att skapa planer samt undvika risker/störningar för din verksamhet och dina logistikflöden. Även om inte alla händelser kan undvikas så kan planering i förväg hjälpa dig att återställa verksamheten snabbare. blir allt viktigare för företagen. I dagens globala ekonomi är det nödvändigt att ha en integrerad bild av externa hot och händelser, kompletterad med personal/tillgångar/försörjningsvägars position. Detta tillsammans med vital information för att snabbt kunna utvärdera och agera. “Visual Command Center ger GSOC en trovärdig bild från säkerhetsfunktionen i relation till vår övergripande affärsutvecklingsplan. Vårt team och dess förståelse för vår operativa miljö är avgörande för att säkerställa kontinuiteten i verksamheten, skyddet för anställda och tillgångarnas säkerhet”, – Bob Bernazal, Director of Security, National Oilwell Varco Med Everbridge integrerar Microsofts Global Security Operations Centers sextio (60) separata system och datakällor till en enda, interaktiv plattform vilken ger snabb åtkomst till kritisk information som behövs för att utvärdera risker och vidta åtgärder. Det är omöjligt att eliminera risker i ditt logistikflöde, men organisationer kan vidta åtgärder för att minimera exponering för risker och till och med eliminera konsekvenserna av händelser med hjälp av noggrann planering, verktyg och processer för att förutse och hantera risker mer effektivt. En av de främsta globala leverantörerna av transport- och logistiklösningar brukade låta ansvariga för logistikkedjorna manuellt kontrollera flera platser för att avgöra huruvida gränsövergångstiderna skulle orsaka förseningar för kundleveranserna. Leverantören har 50 000 kunder i 30 länder och 1 500 egna platser att hantera. Genom att flytta till en enda plattform för riskhantering av försörjningskedjor kunde de automatisera förseningsvarningar och se dem i realtid, på en och samma skärm. Få omedelbar vetskap om vilka delar av din verksamhet som påverkas av olika risker Bedöm hotets påverkan snabbare Automatisera och standardisera agerandet Bli mer proaktiv – skapa planer för att mildra påverkan eller mobilisera resurser för att hantera konsekvenserna snabbare Lokalisera nyckelresurser och informera intressenter för att snabbare vidta åtgärder Ta proaktiva åtgärder för att minimera exponering för risk och till och med undvika risk om möjligt Vet var er personal befinner sig baserat på deras befintliga, senast kända och förväntade plats. Få en gemensam operativ bild med kraftfull visualisering och orkestrering. Prioritera och åtgärda IT-incidenter snabbare med automatiserade arbetsflöden och automatiska konferenssamtal baserat på experters tillgänglighet. Med bättre situationsmedvetenhet Förutse och förebygg störningar i verksamheten Upprätthåll kontinuitet Kontinuitet i logistikflöden Reducera riskerna och säkerställ verksamhetens kontinuitet Öka effektiviteten och visibiliteten Optimera logistikflöden Svara proaktivt på logistiska förseningar Styrkan i Critical Event Management Relaterade lösningar Prata med oss Få en översiktsbild av verksamheten Uppnå situations-medvetenhet Samordna aktiviteter Upprätthåll verksamhetens kontinuitet Snabbare återhämtning efter störningar Undvika störningar i logistiken Safety Connection Visual Command Center IT Alerting Everbridge SE Lösningar Förutse och förebygg störningar i verksamheten Everbridge SE Lösningar Förutse och förebygg störningar i verksamheten Business Continuity Planning