LeadDesk är en lättanvänd och effektiv Saas-lösning för försäljning och kundtjänst där agenter hanterar upp till 150 kunder per dag LeadDesk‑programvaran är väldigt lätt att använda. Den hjälper dina agenter att göra fler avslut genom att koppla rätt person till rätt erbjudande, genom rätt kanal och i rätt tid. Fler avslut med potentiella kunder. Det tydliga användargränssnittet eliminerar behovet av inlärning. Intelligent uppringare och snabbt gränssnitt gör att dina handläggare arbetar effektivt. Om du behöver hjälp under kontorstid så är vår vänliga support tillgänglig för dig. Vi har alltid någon till hands vid produktionskritiska nödlägen Ha full koll på dina potentiella kunder och agenternas prestationer med utmärkta rapporteringsverktyg. Ring fler samtal med vår intelligenta dialer. Hantera försäljning i flera kanaler. Ge snabba svar på dina kunders behov. Telemarketingföretaget Salezure ville optimera sin flödesmetod för marknadsföring genom att organisera alla sina försäljnings- och marknadsföringskanaler under ett system. Genom att integrera sin befintliga programvara med LeadDesk har Salezure kunnat skala upp verksamheten på ett smidigt sätt. Det ambitiösa företaget planerar att expandera till 14 nya länder inom en snar framtid. Söker du jobb på ett drivet och snabbväxande företag? Om så är fallet, lär dig mer om hur det är att jobba på LeadDesk. Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. PROGRAMVARAN BAKOM SÄLJ- OCH KUNDTJÄSTPROFFS 20000+ NÖJDA AGENTER 500M+ KUNDINTERAKTIONER VARJE ÅR > 99,95% DRIFTSÄKERHET 12 LOKALA KONTOR 95 % KUNDNÖJDHET I VÅR SUPPORT ISO 27001 CERTIFIERADE Fallstudie Salezure For talent Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Tydlig och effektiv programvara för försäljning och kundtjänst Agenterna älskar vår effektiva och lättanvända programvara Vilka tjänar på att använda LeadDesk? Används med tillförsikt av över 1000 organisationer i 34 länder Vill du jobba med oss? Lättanvänd Effektivt Hjälp tillgänglig dygnet runt Transparent Outboundförsäljning Inboundförsäljning Kundtjänst Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Reager hurtigt på dine kunders behov. Reager raskt på dine kunders behov. Vår blogg täcker allt som hjälper dig att ta försäljning, kundservice, effektivitet och agentupplevelsen till nästa nivå. LeadDesk och Loxysoft har nu formellt gått samman. Därmed är vi tillsammans redo att skriva nästa historiska kapitel vad gäller programvara för försäljning och kundtjänst. Denna artikel beskriver de omedelbara konsekvenserna av affären samt vår långsiktiga plan för att bygga något ännu bättre. LeadDesk är stolt och glad att meddela att SpareBank 1 den 1 december har ingått ett avtal om ytterligare samarbete för fyra nya år. Det är särskilt trevligt med denna nyhet med tanke på att Loxysoft slås samman med LeadDesk, vilket innebär en helt ny marknadsposition. Nyheten släpptes den 30 november under den sista fasen av förhandlingsprocessen. Se vad du behöver för att göra det möjligt för ditt kontaktcenter att erbjuda fantastisk kundtjänst i alla kanaler. Det finns inga hemligheter med det: du behöver bara omnichannel programvara. Artificiell intelligens, AI, är ett hett ämne och ett vanligt förekommande ord i olika kanaler. Men hur kan AI hjälpa dig som leder ett kontaktcenter i praktiken? Det diskuterades under den digitala arenan Connect20 vid en föreläsning med Tony Mårshans. Ett virtuellt kontaktcenter har stora likheter med alla andra kontaktcenter, men det finns en stor skillnad: dina säljare eller agenter behöver inte arbeta innanför kontorets väggar. Med ett virtuellt kontaktcenter kan dina agenter eller säljare koppla upp sig från vart som helst. I denna blogpost kommer du att lära dig hur du kan förbättra dina affärer med ett virtuellt kontaktcenter. Då många företag nu ändrar sina policys för att möjliggöra hemarbete har vi skapat denna korta blogpost som beskriver hur du kan använda LeadDesk från ditt hem. På Teknas årliga konferens, Kundservicedagene, mottog SpareBank 1 SR-Bank pris för Bästa Kundservice från KSindeks i branschkatetogrin bank! Vi har pratat med May Bente K. Olsen, avdelningschef för kundservice på privatsidan hos SR-Bank, om hur de har lyckats nå så goda resultat för att vinna detta priset i år. Vilka är framgångsfaktorerna för att lyckas inom kundservice? Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. KONTAKTCENTER BLOG BLOG Ett nytt kapitel, men inga omedelbara förändringar BLOG SpareBank 1 förnyar avtal med LeadDesk BLOG Omnichannel kontaktcenter förklarat BLOG Samtalsanalys med AI – ger nya nyckeltal och objektiva data BLOG Hur kan ett virtuellt contact center kan förändra Ert sätt att arbeta BLOG Hur du använder LeadDesk för att arbeta hemma BLOG Vad krävs för att bli bäst? BLOGBLOGBLOGVi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Brinner du för försäljning, kundtjänst eller SaaS? I så fall kan vi ha ett jobb åt dig. På LeadDesk blir du en del av ett energiskt expertteam som utvecklar branschledande programvara för kontaktcenter. Medarbetarna växer med företaget. Vi investerar i våra medarbetares utveckling genom att skicka dem på konferenser, och genom intern-, och externutbildning. I och med att din kompetens växer finns det inga gränser för det ansvar du kan ta på dig. Vi är stora och små på samma gång. Du får tryggheten av ett etablerat företag med tusentals kunder samtidigt som du får uppleva den snabba tillväxten av ett startup-företag. Med kontor i sex länder, och fler än 10 nationaliteter på enbart vårt kontor i Helsingfors, är atmosfären verkligen internationell. Självklart finns standardförmåner såsom lunch, sport och professionella verktyg tillgängliga. Så varför inte testa du med? Dessa värderingar reflekterar vår gemensamma inställning och hur vi använder dem i vårt dagliga arbete. Vi kommunicerar öppet, och tar till oss feedback, och delar med oss av våra åsikter. Vi utvecklas ständigt, testar nya saker och får ny kunskap. Vi håller vad vi lovar och respekterar varandra, som kollegor, ledare och när vi tar hand om våra kunder. Genom smart arbete sparar vi tid och gör livet lättare. Det innebär att ha smarta processer och att få saker gjorda. Vi tar vårt jobb på allvar, men det ska inte vara alltför allvarligt att jobba. Tillsammans kan vi få jobbet att kännas enkelt och ha kul på samma gång. Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. Medarbetare Följ oss på Instagram Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Följ oss på Instagram Bli en del av ett internationellt och snabbväxande programvaruföretag Våra värderingar Lediga tjänster Varför bli en del av LeadDesk? Transparens Pionjärer Pålitlighet Effektivitet Lätthet Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Hvorfor bli en del av LeadDesk? Det är ett komplett molnprogram för outbound-, och inboundförsäljning samt kundtjänst. LeadDesk är enkelt att installera, effektivt att använda och passar alla företag som vill hantera hundratals kontakter per dag. Resultatet blir säljare som presterar bättre och ett bättre resultat för företaget. LeadDesk är en helhetslösning, men det passar till tre olika syften: outboundförsäljning, inboundförsäljning och kundtjänst. För att ta reda på hur LeadDesk kan hjälpa dig, välj den programvara du behöver. Ring snabbare samtal med vår intelligenta dialer. Hantera försäljningi flera kanaler. Ge snabba svar på dina kunders förfrågningar. LeadDesk är ett prisvärt alternativ för företag, i alla storlekar, med priser från 85 € per licens och månad. Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. Programvara Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Vill du öka försäljningen eller förbättra kundtjänsten? Varför ska du välja LeadDesk? Hur mycket kostar det? Vilken lösning letar du efter? Programvara för outboundförsäljning Programvara för inboundförsäljning Programvara för kundtjänst Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Vi tror att nöjda agenter är nyckeln till bättre affärer. De rätta verktygen för att effektivt hantera ett stort antal leads och förfrågningar genom att kontakta rätt person, via rätt kanal, med rätt lösning, vid rätt tillfälle. Därför utvecklade vi LeadDesk. En användarvänlig software as a service-tjänst med utomordentlig support, det är hemligheten bakom att göra agenter till högpresterande sälj- eller kundtjänstproffs. LeadDesks grundare är säljare till yrket och av naturen. De påbörjade samarbetet år 2010 för att revolutionera call-centerindustrin, en agent och en affär i taget. De ville hjälpa varje agent att sluta fler avtal och avsluta fler ärenden, från dag ett. Fler sälj till lägre kostnad. Fler lösta ärenden vid första kontakttillfället. Nöjda agenter och glada kunder. Vårt huvudkontor ligger i Berghäll (Kallio), Helsingfors. Vårt kontor ligger på två våningar, med utsikt över det gamla arbetarkvarteret. Våra centrala lednings-, ekonomi- marknadsförings- utvecklar- och verksamhetsteam arbetar från Helsingfors. Vårt finska kontor ligger på samma adress. Vi har även en forsknings- och utvecklingsanläggning i Villmanstrand (Lappeenranta), en stad i det vackra finska sjödistriktet. +358 (0) 440 665 765 ceo@leaddesk.com +358 (0)45 207 9879 pauliina.leimu@leaddesk.com +358 40 739 5234 toni.laturi@leaddesk.com +358 50 506 74 26 timo.katto@leaddesk.com +358 40 515 3700 mika.matikainen@leaddesk.com +358 40 486 5802 jarno.tenni@leaddesk.com +358 (0)44 271 4848 saija.pouru@leaddesk.com +358 (0)50 486 7014 anu.jussila@leaddesk.com Vi letar alltid efter begåvade försäljnings- och SaaS-experter. Se varför du bör ansöka. Gå till avsnittet ”investerare” för mer information. Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. om oss 20,000 agenter använder LeadDesk 6 million miljoner samtal i veckan 12 lokala kontor 160+ anställda Olli Nokso-Koivisto CEO Pauliina Leimu CFO Toni Laturi VP of Product & Marketing Timo Kättö VP of Sales Mika Matikainen VP of Enterprise Sales Jarno Tenni Head of Engineering Saija Pouru VP of Business Development Anu Jussila (Maternity leave) Head of People Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Vi bygger programvaran bakom sälj- och kundtjänststjärnor Vad gör agenterna glada? Vår historia LeadDesk i siffror Stockholm: Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Reager hurtigt på dine kunders behov. Reager raskt på dine kunders behov. Ring oss på Läs insidesberättelser om hur stora och små företag har ökat sina agenters tillfredställelse, förbättrat sin verksamhet och avslutat fler affärer med hjälp av LeadDesk. LeadDesk används av företag i alla storlekar från fåmansföretag till stora koncerner. Kontaktcenter, säljteam och deras agenter i alla branscher använder LeadDesk för innesäljare, kundtjänst, telemarketing, telefonförsäljning, mötesbokning, undersökningar och för inkasso. Vi har kunder i Storbritannien, Tyskland, Polen, Spanien, Indien, Sverige, Norge, Danmark, Nederländerna, Belgien, Australien, Malta, Finland, Estland och Lettland, och vi expanderar till andra marknader. Vad gör man när kunder uppmanas att inte besöka butiker och anställdas löner delvis består av deras försäljningsprovision? Företag med fysiska butiker behöver hitta nya sätt att betjäna sina kunder. Det här är exakt det Telenor-butiker i Sverige har som mål att uppnå med LeadDesk. Telemarketingföretaget Salezure ville optimera sin flödesmetod för marknadsföring genom att organisera alla sina försäljnings- och marknadsföringskanaler under ett system. Genom att integrera sin befintliga programvara med LeadDesk har Salezure kunnat skala upp verksamheten på ett smidigt sätt. Det ambitiösa företaget planerar att expandera till 14 nya länder inom en snar framtid. Likvidum hjälper privatkunder att jämföra olika privatlån, samtidigt som de hjälper kunder att samla lån och krediter till de bästa lånevillkoren. Sedan starten 2015 har företaget har erbjudit rådgivning och hjälp inom bank och finans till över 100 000 konsumenter. Vitamail är ett nordiskt kosttillskottsföretag som skapar, säljer och distribuerar olika typer av vitamintillskott i Norden. I april 2019 hade de mer än 200 000 kunder i de nordiska länderna. Intrum är störst i Europa inom kredithantering och lösningar med över 75 000 kunder över hela världen. I Finland har Intrum cirka 400 anställda med stora kunder i bank-, försäkrings-, telekombranschen samt den offentliga sektorn. Företagets kontaktcenter har en viktig uppgift i hanteringen av relationerna med slutkunderna (gäldenärer). Intrums arbete underlättar för handel och gör handeln smidig, säker och rättvis. Manpower Group är den ledande globala leverantören av innovativa personal- och outsourcinglösningar. Manpower Finland är en de största utlagda callcenterverksamheterna i Norden med över 700 personer i styrkan. Vi arbetar med den ledande tidskriftsutgivaren på den nordiska och baltiska marknaden. Telefonförsäljning genomförs av över 500 agenter. LeadDesk används av flera outsourcade företag som genomför sin telefonförsäljning. Kunden, uppdragsgivarna och agenterna uppskattar LeadDesks enkla installationsprocess. Våra IP-/GSM-telefonialternativ, intuitiva beställningsrutiner och enkla datakontroll av flera sajter är också populära funktioner. För huvudkontoret gör LeadDesk det enkelt att hantera olika kampanjer. Denna betydande kund har verksamheter i 17 länder i hela Europa. B2B-telefonförsäljning och innesäljarverksamheter är uppdelade i flera mindre avdelningar med 1–20 agenter var. Kundens produkter varierar från företagskatalogstjänster till skuldinformation och marknadsföringstjänster. Den gemensamma nämnaren är att alla kampanjer har korta försäljningscykler. Kunden uppskattar förmågan att enkelt kunna övervaka flera team. Säljteamen använder en blandning av leads-uppgifter. LeadDesks programvara gör agentupplevelsen konsekvent och mycket effektiv. Ett familjeägt B2C-företag inom telefonförsäljning och telemarketing som specialiserat sig på elavtal, mobilabonnemang och insamlingar till välgörenhet. Firman växte från grundarna och två deltidsagenter till 20 agenter på mindre än ett år. En specialist i B2B-mötesbokning. Företaget har 5–10 agenter och uppskattar LeadDesks flexibilitet och skalbarhet. De använder LeadDesk till sin egna mötesbokningsverksamhet, och har rekommenderat LeadDesk till några av sina konsultklienter för en mer aktiv och systematisk kunduppsökande verksamhet. Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. Referenser Fallstudie Telenor Fallstudie Salezure Fallstudie Likvidum Fallstudie Vitamail Fallstudie Intrum Fallstudie Manpower Group Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Se hur många företag likt ditt som har lyckats Djupgående berättelser Från små och medelstora-, till multinationella företag Kunder i hela Europa inom varje sektor Stockholm: Stort mediehus tidskriftsutgivare Global företagsinformationgrupp Litet telefonförsäljnings- och telemarketingföretag Firma för mötesbokning och försäljningsrådgivning Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig för en web demo eller ett personligt möte där vi visar hur LeadDesk fungerar och hur din verksamhet kan dra nytta av detta. Lättanvänd Det tydliga användargränssnittet eliminerar behovet av inlärning. Effektivt Intelligent IVR, skicklighetsbaserat kösystem och snabbt gränssnitt gör att dina agenter arbetar effektivt. Transparent Ha full koll på dina kunder och agenternas prestationer med utmärkta rapporteringsverktyg. Genom att registrera dig accepterar du att LeadDesk kommer att spara dina uppgifter enlig vår . På demomötet kommer vi att visa dig huvudfunktionerna i LeadDesk. Fyll i formuläret ovan så hör vi av oss och bokar in en tid. LeadDesk erbjuder flexibel IVR, enkla CRM‑integrationer och kraftfull skicklighetsbaserad dirigering. Egenutvecklad lösning för alla kanaler med kapacitet att blanda kanaler Om du behöver hjälp under kontorstid så är vår vänliga support tillgänglig för dig. Vi har alltid någon till hands vid produktionskritiska nödlägen. Du behöver inte gissa vilka resultat du får genom att använda LeadDesk. Du ser dem tydligt i ökad kundnöjdhet. LeadDesk är en molnbaserad lösning för att hantera stora volymer utgående försäljning och kundtjänst. Lär dig mer om LeadDesk , och . Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. DEMO AV PROGRAMVARA FÖR KONTAKTCENTER Antal licenser 20000+ Nöjda agenter 500M+ kundinteraktioner varje år >99,95% driftsäkerhet 12 lokala kontor 95% kundnöjdhet i vår support ISO 27001 certifierad Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Vi kan också sätt upp din LeadDesk demo via telefon. Ring oss på så hjälper vi dig med de frågor du har. Om du hellre vill börja med LeadDesk själv, . Låt oss visa hur LeadDesk fungerar Används med tillförsikt av över 1000 organisationer i alla storlekar i olika branscher inklusive Varför skall du boka en demo av LeadDesk? Vad kännetecknar LeadDesk? LeadDesk används redan med tillförsikt av över 1000 organisationer i 34 länder Stockholm: Intelligent kontaktdistribution Arbeta i alla kanaler – samtal, e–post, SMS, webbchatt Hjälp tillgänglig dygnet runt Ha full koll med fullödig rapportering Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: – Utfordringen for kunden. Denne blue chip-kunden har aktiviteter i 17 land i Europa. Dyptgående historier Fyll i dina uppgifter så kommer vi att skapa ett konto åt dig. Efter bara några minuter kommer du att kunna börja ringa och ta emot samtal och prova alla funktioner i LeadDesk. Lättanvänd Det tydliga användargränssnittet eliminerar behovet av inlärning. Effektivt Intelligent uppringare och snabbt gränssnitt gör att dina handläggare arbetar effektivt. Transparent Ha full koll på dina potentiella kunder och handläggarnas prestationer med utmärkta rapporteringsverktyg. Vi behöver verifiera Ert konto I LeadDesk med en kreditkortskontroll. En tillfällig avgift på 1 € kan visas. Inga pengar kommer att dras från Ert kreditkort. Vänligen ange kreditkortets detaljer. Kreditkort Genom att registrera dig accepterar du att LeadDesk kommer att spara dina uppgifter enlig vår . Bästa sättet att se om LeadDesk passar din verksamhet är att prova själv! Fyll i formuläret nedan så skickar vi uppgifter om ditt konto direkt, gör fler affärer redan idag. Välj mellan olika uppringningslägen som Progressive, Preview, Power, Predictive, Account och Click-to-Call. Om du behöver hjälp under kontorstid så är vår vänliga support tillgänglig för dig. Vi har alltid någon till hands vid produktionskritiska nödlägen. Du behöver inte gissa vilka resultat du får genom att använda LeadDesk. Du ser dem tydligt i ökad försäljning. Lätt att lägga till eller ta bort platser, funktioner och integrationer. LeadDesk är en molnbaserad lösning för att hantera stora volymer utgående försäljning och kundtjänst. Lär dig mer om LeadDesk , och . Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. PROVA PROGRAMVARA FÖR KONTAKTCENTER 20000+ Nöjda agenter 500M+ Kundinteraktioner varje år >99,95% driftsäkerhet 12 lokala kontor 95% kundnöjdhet i vår support ISO 27001 certifierad Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Vi kan också sätt upp din LeadDesk pilot via telefon. Ring oss på så hjälper vi dig. Varför skall du prova LeadDesk? Vad skiljer LeadDesk från andra lösningar? LeadDesk används redan med tillförsikt av över 1000 organisationer i 34 länder Stockholm: Intelligenta uppringningslägen för alla dina behov Hjälp tillgänglig dygnet runt Ha full koll med fullödig rapportering Anpassa till din verksamhet Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Med LeadDesk-rapporteringsstack kan vi hjälpa dig med alla typer av rapporter du behöver - från superenkla förhandsgjorda rapporter till mer krävande anpassade rapporter. Läs mer om kontaktcenterprogramvarurapportering på vår blogg eller kontakta oss om du har några frågor. Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. LEADDESK RAPPORTERINGSSTACK Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Olika organisationer har olika rapporteringsbehov Grundläggande rapportering (ingår) Interaktivt kundrapporteringsverktyg (ingår) Avancerad redigerare (LeadApp-store – 2020) Utveckling av anpassade rapporter (LeadDesks yrkesmässiga tjänster) BI-verktyg för kunden (körs på databaskopian) Stockholm: Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Förhandsgjorda rapporter är de rapportmallar som du kan hitta färdiga i LeadDesk. Även om anpassning är en viktig del för att få ut mesta möjliga av rapportering, är vissa grundläggande mätvärden alltid användbara. Förhandsgjorda rapporter är bra för grundläggande rapporteringsbehov – de sparar tid och är enkla att använda. Vi har gjort vårt bästa för att skapa förhandsgjorda rapporter som är till nytta för de flesta av våra kunder. När du kombinerar vårt användarvänliga gränssnitt med dessa förhandsgjorda mallar blir rapporteringen snabb och enkel. Vi erbjuder redan mer än 20 förhandsgjorda mallar för dig som du kan använda när du behöver dem, eller för att planera på lämpligaste sätt – och fler läggs till kontinuerligt. Med LeadDesks anpassade rapporteringsverktyg kan du enkelt anpassa rapporter, skapa rapporter som innehåller de mätvärden du vill ha utan onödig information och anpassa ordningen i vilken informationen presenteras. När du har skapat rapporten kan du hitta den med de förhandsgjorda mallarna. Det anpassade rapportverktyget är utmärkt för att blanda och matcha exakt vad du behöver från de grundläggande kontaktcenteruppgifterna. Du kan dessutom schemalägga de rapporter som ska skickas till din e-post med olika intervall. Under andra kvartalet 2020 kommer vi att släppa ett nytt verktyg för att enkelt kunna skapa avancerade och komplexa rapporter utan att det behövs omfattande kodningskompetenser. Få större åtkomst till din LeadDesk-rapporteringsdatabas, utforska scheman och skriv SQL-frågor med ett intuitivt och modernt analysverktyg och frågeredigerare. Du kan skapa och visualisera lättlästa rapporter, widgets och minirapporter och bygga interaktiva resultattavlor. Vårt nya rapporteringsverktyg låter dig utforska, analysera och dela dina data enkelt för att fatta databaserade beslut. När du har mer krävande rapporteringsbehov kan vi anpassa rapporterna åt dig. Vad du än behöver i din rapport, så ser vi till att du får det. Med detta anpassningsalternativ kan vi beräkna data enligt dina önskemål och dina affärsbehov. Kanske föredrar du att se din genomsnittliga agentväntetid för att även inkludera telefoneringstid? Eller kanske du vill sortera dina anledningar till att avsluta samtalet efter kö? Alla anpassade orderrapporter kan planeras att levereras till din önskade e-post när du vill. Detta är ett utmärkt alternativ för att skapa rapporter som matchar dina exakta affärsbehov. Konsolidering av data är avgörande för framgångsrika rapporteringsmetoder. För att kunna använda och kombinera data från LeadDesk med data från andra affärsverksamheter erbjuder vi möjligheten till en serverkopia. LeadDesk-serverkopian är en kopia av all data i din kontaktcenterprogramvara och den har två syften: Du kan skapa dina egna anpassade rapporter. Du kan integrera kontaktcenterdata med andra system, t.ex. CRM- och BI-verktyg. Integrera LeadDesk med ditt CRM eller andra system med vårt API och öka dina agenters resultat. Vi har gjort redan 100+ olika integrationer med LeadDesk för våra kunder. LeadDesks API kan användas för CRM-integration och datahantering samt för utveckling av äldre system, rapportering och arbetsflöden. LeadDesk är även enkelt att integrera med klientsystem. Problem med beställning, logistik-, affärs- eller kundhanteringssystem? Vi hjälper till att minska kostnaderna och öka produktiviteten. För att komma igång med integrationen av LeadDesk med andra system, läs vår fullständiga API-dokumentation. Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. Integrationer Microsoft Power Automate Använd vår Microsoft Flow-integration för att automatisera olika åtgärder i LeadDesk. Använd integrationen för att hantera leads och agenter, skapa återuppringningar eller justera åtkomst för agentkampanjer. Salesforce Integrationen låter dig använda LeadDesk för att kvalificera leads samlade på Salesforce. Lösningen är bäst när du har hög volym leads för att kvalificera, eller leadsen är kvalificerade av ett separat företag eller kontaktcenter. Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Automatisera dina affärsprocesser och stäng fler affärer Öka agenternas effektivitet med enkla integrationer Vi har gjort anpassade integrationer med bl.a. följande API-dokumentation Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Vill du själv hitta lösningen på ditt problem. Då kan du använda dig av länkarna nedan för att få vägledning. För kontaktuppgifter, fortsätt vidare. +46 (0) 63 18 34 40 Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Måndag - Fredag 17:00 - 21:00Lördag - Söndag 10:00 - 21:00 +47 22 78 09 10 support-no@loxysoft.com Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Måndag - Söndag 00:00 - 24:00 Om du skulle behöva mer handfast hjälp kan vi ge dig support på distans. För att vi ska kunna hjälpa dig behöver du ladda ned och installera ett kostnadsfritt program som heter Teamviewer. Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. Loxysoft Kundservice Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Support för Loxysoft produkter Telefon Öppettider Jour Telefon E-post Öppetider Jour Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Problemer med bestilling, logistik, ERP- eller CRM-systemer? Med LeadDesks Spesialtilpasset rapportering-verktøy kan du enkelt skreddersy rapporter. Support for Loxysoft-produkter LeadApps utökar LeadDesks standardfunktioner och ger dig större kontroll över data, rapportering och kontakter. Alla sälj- och kundtjänstteam är unika. Därför har LeadDesk en flexibel arkitektur och en butik fylld av appar för dina behov. Agent matchmaking, lagerlogistik, rapporteringsrutiner, onlinespårning… Om du kan föreställa dig det, finns det förmodligen en app för det. Du hittar och aktiverar alla tillgängliga appar i LeadApp-butiken. Nå tusentals kunder med din applikation eller integration genom att skapa din egen lösning i vår arkitektur. Nybrogatan 34 +46 184444088 +46 63183440 +46 855004336 Nödvändiga cookies är grundläggande för att webbplatsen ska fungera korrekt. Denna kategori innehåller endast cookies som garanterar grundläggande funktioner och säkerhetsfunktioner på webbplatsen. Alla cookies som inte är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera och som används specifikt för att samla in användarens personuppgifter via analyser, annonser och annat inbäddat innehåll kallas icke nödvändiga cookies. Det är obligatoriskt att skaffa användarens samtycke innan du kör dessa cookies på din webbplats. LEADAPPS Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Genom att klicka på "Acceptera" godkänner du att ALLA kakor används. Du kan dock besöka Cookie-inställningar för att ge ett anpassat samtycke. Få de unika funktionerna du behöver LeadApp-butiken Stockholm: Kundtjänst: Kundtjänst (Loxysoft): Försäljning: Denne blue chip-kunde har aktiviteter i 17 lande i Europa. Dyberegående historier Intrum